dijous, 24 de gener del 2013

Conta'm un conte: Tina Superbruixa i els dinosaures.

Hola sóc la Sarah, i m'he llegit aquest llibre que es diu  Tina Superbruixa i els dinosaures.

El llibre conta la història de que la Tina es va quedar sola a casa i va ficar molt fort el volum de la música i va pensar en aquell moment on volia anar i se'n va anar al temps del dinosaures. Allà va trobar un ratoli, se'n va anar a la seva habitació i va fer el salt de la superbruixa. A més... si voleu saber més coses, us recomano que llegiu el llibre! A mi m'agradat molt perquè és molt interesant i molt divertit.



Sarah

2 comentaris:

  1. Molt bé Sarah aquesta vegada ho has fet molt bé que la primera vegada!!

    ResponElimina
  2. Molt bé, Sarah. Jo tambè me'l vaig llegir i em va agradar molt!

    Qiying

    ResponElimina